Letni kardigan Maria

z mieszanki lnu i bawełny, z ażurowymi rękawami - do letniej sukienki i nie tylko :)

Włóczka - Principe Real (Rosarios 4) - len, bawełna i jedwab, wyszło mi 40 dag  (na rozmiar L). Druty nr 4. Sweter ma reglanowe rękawy robione ażurowym wzorem i okrągły, głębszy dekolt. Ten sam wzorek ażurowy zastosowałam przy plisie zapięcia z przodu (tył jest gładki). Rękawy o długości 3/4. Dziergany jest od góry, w całości plisa zapięcia robiona razem z przodami. Rękawy na okrągło. 


Z tej samej włóczki robiłam już dwa swetry dla siebie - lubię ją, fajnie się nosi w lecie. O taki - klik! i ten - klik!


Do swetra jest dostępny opis wykonania - się napisał właśnie!  😀 ⏬⏬ (na dole strony)

- a ponieważ wzór musi się jakoś nazywać, ten będzie się nazywał Maria, jako że zrobiłam go dla koleżanki o takim imieniu ;) 

 

Wzór ażurowy rękawów pochodzi ze strony Dropsa - ten wzór - tam wprawdzie też występuje na rękawach, ale mój ma inny dekolt, inny nieco krój, inne plisy wykończeniowe i zrobiony jest z grubszej włóczki.

Zostało tyle włóczki co na zdjęciu!

-------------------------------------------------------------

Opis wykonania dla rozmiarów L (na zdjęciach) oraz M - wymiary na zdjęciu:


Wzór kosztuje 20 zł i można go kupić wpłacając na moją Zrzutkę ->

zrzutka.pl/bre82h/award/n6jp5n

- plik będzie do pobrania zaraz po wpłacie z profilu na Zrzutce, po zalogowaniu.

- albo przez wiadomość na Fb czy mailowo - (robotkizdzichy[at]vp.pl)

Ustalimy sposób zapłaty (przelew, Blik, PayPal) i prześlę wzór.

Komentarze

Popularne posty