Oliwka z limonką

 Jeszcze jeden gradientowy komplet - i tym razem zrobiłam dla siebie :)

Z zestawu włóczek na zdjęciu obok zrobiłam najpierw czapkę. A jest to Alpaca Dropsa i Diablo Hobbii. Przerabiałam 3 nitki razem - 2x alpaca i 1x moher w różnych kombinacjach. Druty nr 5,5.

A ponieważ zostało mi sporo włóczki to powstał też i golfik. 

Golfik robiłam tak samo jak wcześniejszy szary -> o tu opistylko tym razem z przodu jest wzór, a gładki dżersej na ramionach. Chciałam też mieć dłuższy trochę przód, więc w pewnym momencie odłożyłam oczka boków i tyłu i przerabiałam kilka cm sam przód. Następnie nabrałam z powrotem wszystkie oczka (+ z boków tego dorobionego przodu) i przerobiłam 3 cm dookoła ściągaczem. 




Komentarze

  1. Ale świetny efekt - nosiłabym 💚💚💚

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki wiosenny komplet, śliczny.
    Przy okazji takie pytanie. Czy gradientowy oznacza to samo co melanżowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, gradient jest wtedy jak kolory płynnie przechodzą jeden w drugi. W melanżu wszystko jest wymieszane 😊

      Usuń
  3. Smakowite zestawienie kolorków wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty