Dwa kominy

Dzisiaj mam do pokazania dwa kominy. Pierwszy - podwójny, czyli do dwukrotnego owinięcia szyi, z cieniowanej wełny Magic (Yarn Art) kolor 616. Wyszło niecałe 2 motki (200g), druty nr 4,5.

Ma ok. 120 cm w obwodzie i ok. 26 cm szerokości. To w rzeczywistości prostokąt o długości 120 cm zszyty w okrąg - początek z końcem. Wzór - "fałszywy patentowy", czyli taki bardziej wypukły ściągacz. Opisałam go - TU.
Bardzo łatwy :-)


I drugi, dla odmiany krótki, w sam raz do założenia pod kurtkę.
Włóczka Alta Moda Alpaca (Lana Grossa) w kolorze turkusowym, druty nr 6.
Wyszło 100g bo tyle akurat miałam :-)

Na dolnym brzegu ma rozcięcia po bokach żeby się lepiej pod kurtką układał. Zaczęłam go robić prosto do tego miejsca łączenia (w dwóch częściach) a potem połączyłam w "rurę" i dalej do końca na okrągło.
Wzór - warkocze z 6 oczek przedzielone paskami ściągacza.
 Jeszcze nie zdecydowałam czy go sobie zatrzymam czy wystawię do sprzedania... ;-)

Komentarze

  1. Witam
    Bardzo ładnie wydziergała Pani te kominy, są praktyczne i śliczne.
    Ja też robię na drutach przeróżne rzeczy i kominy też ale ten drugi zrobiony przez Panią bardzo przypadł mi do serca i spróbujé taki sobie robić.
    Pozdrawiam serdecznie ☺

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty