Kolorowy z Kid Silka

Postanowiłam wykorzystać kolorowe resztki Kid Silk Dropsa które nazbierały mi się po robionych ostatnio swetrach. I powstał taki oto kolorowy pasiak :-)

Razem włóczki wyszło mi ok. 185g (podwójna nitka) - ile z poszczególnych kolorów nie mam pojęcia, wzór pasków powstawał w trakcie roboty. Musiałam tylko dokupić motek czarnej bo chciałam jakoś uporządkować wzór i górę postanowiłam zrobić całą czarną. Czarnej zatem potrzeba ok. 2 motków. Druty nr 5. Wzór francuski prawy - czyli robiąc prosto same oczka prawe, a przerabiając na okrągło - 1 okr. o prawe, 1 okr. o. lewe.



Sweter robiony od dołu, korpus na okrągło a rękawy prosto do pachy - następnie wszystko na jeden drut i znowu na okrągło.
Dekolt szeroki i można go sobie udrapować dowolnie.

Krój swetra jest taki sam jak robiony już kiedyś sweter Redy Soprane, który noszę ok 2 lat i bardzo lubię ;-)
Ten jest do sprzedania - ja noszę rozmiar 38/40 i na mnie jest taki jak widać oversize (na płasko 53 cm szerokości) -> KLIK.

Komentarze

  1. Jak zwykle piękne połączenie kolorów i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. resztkowiec jest piekny,wszystko co wydziergasz jest przepiekne,

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek przez użycie resztkowych kolorów wyszedł jedyny w swoim rodzaju. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to mnie teraz zainspirowalaś! 😁 Nienawidzę zszywać swetrów, robię co mogę żeby wszystko wrabiać od razu na drutach. Następny sweterek robię wg twojego patentu! Tylko nie w paski, bo właśnie kończę drugi paskowy z Doris, więc chyba pasów mi na razie starczy. Wielkie dzięki za inspirację 😘

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty