Poświąteczne czapki.


Święta, święta i po świętach!... ;-)
Przez te kilka ostatnich  dni nie robiłam nic z zamówionych rzeczy - bo przecież nie będę pracować w Święta. Ale samo dzierganie dla przyjemności to przecież zupełnie co innego!.. 😉 Powstały więc dwie czapeczki.

Czapkę z owieczkami i znalazłam na Pintereście i strasznie mi się te owieczki spodobały.

Wzór czapki pochodzi z Raverly i nazywa się Baa-ble Hat, - ale wersji jest już wiele. Sam schemat owieczek też można znaleźć - np.  TUTAJ.


Moja powstała z resztek Big Merino Dropsa (ok. 70g), druty nr 5 i 4,5.
Nie ma odwijanego brzegu i jest bez pompona - bo ostatnio wszystkie robię z pomponami, czas na zmianę :)

Druga czapka ma za to odwijany dół i pompon - zrobiłam ją z rudej Limy Dropsa, tej samej która została mi po zrobieniu ostatniego swetra.
wzorki z resztek zielonej i szarej Limy.
Obie czapki robiłam na okrągło, na drutach z żyłką.


Ponieważ jednak doszłam do wniosku że żadna z czapek do mnie nie pasuje, muszę wymyślić kolejną - a te pójdą do sprzedania :-)
TU można kupić.

Komentarze

  1. Owieczkowa wymiata! !!!! 😃
    Podziwiam, mi się udało w przedświątecznym tygodniu zrobić 5cm szala - 50cm szer., ścieg pończoszniczy 😏

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty