Gazetowy 2.


Rok temu robiłam sweter który nazwałam "Gazetowy" (-> TU) z ciekawej tasiemkowej bawełny Lana Grossy - na włóczce nadrukowany jest napis, a gotowa dzianina przypomina gazetę :-)

Teraz zrobiłam drugą wersję, trochę inny fason i w kolorze zielonym/seledynowym.
Na ten sweterek wyszło mi 35 dag tasiemkowej Charity i 5 dag 365Cotone (też Lana Grossa) na szydełkowe wykończenie rękawów.
Druty nr 10 (sweter robiony jest luźno) szydełko nr 5 i 4,5.





Poniżej krój swetra na płasko i zbliżenie włóczki.
 Sweter robiłam w jednym kawałku - od dołu przodu do tyłu, z otworem na głowę po drodze (niewielki podkrój). Na koniec krótkie kimonowe rękawki wykończyłam pasem rombów ażurowych szydełkiem.
 Dekolt można opuścić na jedno ramię. Rękawy jak widać mają długość 3/4.

I na koniec - ponieważ włóczka przypomina sznurówkę można sobie zrobić komplet z tenisówkami 😀

Sweter jest wielorozmiarowy bo ma krój oversize, długość 52 cm, szerokość 64 cm - i jest do sprzedania: TU KLIK

Komentarze

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty