Wiosenny przegląd prasy (robótkowej).


Nic ciekawego z polskich gazetek ostatnio nie wpadło mi w oko za to wpadła mi w oko Verena (niemieckojęzyczna) która rzadko pokazuje się w kioskach. No i kupiłam bo kilka ciekawych modeli tam jest :-) Wprawdzie niemieckiego nie znam ale schematy są jak najbardziej zrozumiałe ;-)



Na przykład bajecznie kolorowe swetry z bawełny, albo takaż sukienka! Urocze :-)

 A ta suknia bez rękawów + kamizela z asymetrycznie na jedno ramię - ach! i och!...





Albo taki kardigan z pięknym wzorem przy plisie zapięcia - w planach mam podobny od kilku lat dla siebie i jakoś się nie składa ciągle...

 I jeszcze trzy inspiracje wiosenne z internetu, z kolekcji Katii:

Taki sweterek dziecięcy - ale dorosły też jak najbardziej się sprawdzi, z wiązaniem na plecach i głębokim pęknięciem:  http://www.katia.com




Jacket: http://www.katia.com/EN/models-patterns--woman-jacket.html?idRevista=6025&numero=12&letra=&lng=EN


i Poncho z ażurowym wzorem: http://www.katia.com/EN/models-patterns--woman-poncho.html?idRevista=6025&numero=11&letra=&lng=EN
 No to zostawiam Wam celem inspiracji, a ja wracam do swetra z warkoczami ;-)

Komentarze

  1. Wow! Świetne inspiracje. Suknia z asymetryczną kamizelą wygrywa bezapelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Verenę można kupić w Empiku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem :-) ale do Empiku muszę jechać do Centrum Handlowego, a w kioskach w moim mieście jej nie widuję.

      Usuń
  3. Śliczne... Pogodnych Świąt

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty