Beżowy.


Taki oto zwykły, gładki sweterek z włóczki Nakolen (Nako) pół na pół wełna z akrylem. Ok. 35 dag, druty nr 4 i 4,5.

Ściągacz pojedynczy na plisach plus reszta dżersej prawy.










Ale za to z tyłu...
 ...duuuuży dekolt! ;-)
Nie pytajcie mnie jak to się nosi, bo nie mój był pomysł na taki sweter. Robiłam na podstawie zdjęcia z internetu. Na własną odpowiedzialność dorobiłam pasek - łącznik na plecach (i-cordem) bo wg mnie to nie ma prawa się trzymać na człowieku :-)
Ale - co sobie Pani Klientka winszuje!



Komentarze

  1. No cóż "klient nasz pan". Rozumiem taki pomysł na bluzeczkę, ale na sweter z wełny???

    OdpowiedzUsuń
  2. A według mnie super! :) Bardzo oryginalnie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty