Ciepło w ręce!



Dzisiaj wełniane rękawiczki - bo zimno w rączki :-)
Pierwsze na drutach - z wełny Alafosslopi (100% wełna z Islandii) tej samej co zrobiony wcześniej sweter Lopapeysa i z podobnym żakardowym wzorkiem.

Na rękawice wychodzi niecałe 100g, druty nr 6.
Robiłam na drutach z żyłką metodą magic loop.






Bardzo ciepłe! W komplecie ze swetrem prezentują się tak:



Drugie, też ze 100% wełny zrobiłam na szydełku. Kupiłam niedawno gazetkę Diana Extra - szydełkowe rękawiczki, i tam opisany jest sposób robienia rękawiczek od palców. Tak właśnie zrobiłam te na zdjęciu.

Włóczka Alaska (Drops) - ok. 10 dag, szydełko nr 5.

Do tych dorobiłam do kompletu czapkę - też na szydełku.

Ten ostatni zestaw jest na sprzedaż, nada się na jakiś prezent :-)


Przy okazji zapraszam na zakupy do mojego sklepiku na DaWandzie - do wtorku 30% rabat na wszystkie zakupy z poniższym kodem rabatowym:

http://dawanda.com/shop/zdzid/seller_coupons/RobotkiZdzichyLubieTo


Komentarze

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty