Szydełkowo - dziergany.

 Połączenie szydełka i drutów zawsze mi się podobało - tym razem za pomocą tych dwóch technik powstał rozpinany sweter  z rękawem 3/4.

Włóczka Spring (Inter Fox) - bawełna z akrylem w kolorze grafitowym, ok. 40 dag, szydełko nr 3, druty nr 3,5.



Sweter robiony jest klasycznie w częściach, od dołu do góry i zszywany. Plecy i przody zaczęłam od części na szydełku, następnie nabrałam na górze oczka na druty i dokończyłam gładkim karczkiem.


Tak wygląda z tyłu.

Rękawy odwrotnie - zaczęłam na drutach a dopiero na koniec dorobiłam na tym szydełkową plisę/mankiet (tu już z góry na dół).

Jeśli kogoś interesuje schemat wzoru szydełkowego (to jeden z moich ulubionych!) to jest -> tutaj.













Na koniec na dole zrobiłam jeszcze jeden, wykończeniowy rząd pęczków szydełkiem, a dekolt i przody wykończyłam na drutach gładką plisą dżersejową. Jej brzegi się podwijają - i tak miało być ;-)

I jeszcze prezentacja "na ludziu" :-)



Komentarze

  1. Piękny!!! Cudny!!! Też lubię łączenie dwóch technik:))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny! Taki do wszystkiego :)
    Pozdrowionka, Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny sweterek i śliczny wzór. Też lubię połączenie drutów i szydełka :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba!
    Ten wzorek mam na próbce, zastanawiam się jak robić letni sweterek.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty