Ramoneska

Sweter na zamek, a'la ramoneska zaczęłam robić już ze dwa miesiące temu i odłożyłam do pudła bez jednego rękawa. Nie wiem dlaczego nie mogłam się zabrać do skończenia bo sam rękaw robi się pół dnia... tzn chyba wiem - nie chciało mi się wszywać zamka :D ale na szczęście skończyłam i nawet, nawet mi się podoba :-)

Włóczka - Nomade Mix (Cheval Blanc) gruba bawełna z akrylem, w kolorze 210 "lodowiec". Lodowiec okazał się raczej miętą, ale też ładny odcień, wyszło 60 dag + ok. 5 dag beżowej. Druty nr 5,5, szydełko nr 6.


Całość zrobiona dżersejem plus szydełkowe wykończenia (półsłupki), zapinany na zamek wszyty ukośnie i tak żeby był widoczny.
Dodatkowo wymyśliłam sobie dziury-pęknięcia na plecach i na rękawach.

Przy szyi szydełkowa stójeczka, na ramionach pagony z guzikami, taka sama patka przy zamku na dole.








Wybrałam się z nim nawet na sesję zdjęciową do parku :-)



Komentarze

  1. Bardzo podoba mi się krój sweterka - jak zobaczyłam fotkę na Facebooku to od razu przybiegłam pooglądać go ze wszsytkich stron na zdjęciach z sesji.
    Nie jestem przekonana do tych "przetarć", ale ramoneska jest fantastyczna! Sama bym sobie chętnie taką zrobiła!

    OdpowiedzUsuń
  2. Napiszę krótko - świetny sweterek i te dziury wyglądają super !

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowa i bardzo oryginalna "ramoneska".

    OdpowiedzUsuń
  4. sweter bardzo oryginalny i te dziury sa fantastyczne!!! Jestem zachwycona i czekam na dalsze Pani pomysly.
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Krój jak na "sweterek" bardzo ciekawy i jak najbardziej jestem na tak. Nad dziurami bym się zastanowiła, ale efekt ogólny super :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na prawdę fajnie to wymyśliłaś i zrobiłaś! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweter/ kurtka podoba mi się . Nie bardzo znajduje "przetarcia". fajny kolor. No i mała prośba. Uśmiechaj się!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super dzianinowa kurteczka! Kolorki bardzo letnie i przyjemne dla oka. Też bym sobie taką sprawiła... jednak bez prześwitów - nie w moim stylu. Dziury robią wrażenie. Nawet Pani mina jest groźna ;) Aż strach zadzierać.
    Pozdrowionka, Marta

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaskakujący projekt. Świetny :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fason sweterka bardzo ciekawy, dziury zdecydowanie nie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Strasznie podobają mi się ramoneski, a taka dziergana jest wprost rewelacyjna :)
    Pozdrawiam serdecznie.
    Ula

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty