Pourlopowy top.

Jak wiadomo wszystko co dobre szybko się kończy, mój urlop niestety też - wróciłam :-)
Widziałam wiele pięknych miejsc, opalić się nie opaliłam za bardzo bo pogoda była nieplażowa przeważnie... ale to przecież niezdrowe! ;-) Za to przeczytałam 3 książki i zaczęłam top który skończyłam już po powrocie - czyli dzisiaj.



Włóczka Comfort Stretch (Nako) - niecałe 10 dag, szydełko nr 3.

Topik ma miseczki takie jak robiłam w strojach bikini i do tego dorobiłam ażurowy dół.
Może być wiązany na szyi albo, jak ktoś tak woli szeleczki przekładamy z tyłu przez dziurki ażuru i zszywamy kilkoma prostymi ściegami.

Włóczka jest mocno rozciągliwa (robiłam z niej bikini) więc top będzie pasował idealnie na rozmiar 36 i 38.


Jeszcze zbliżenie ażurowego dołu topu. Robiłam na okrągło od góry do dołu, bez żadnego zszywania.



I na koniec ciekawostka ze świata - szydełkowe firanki w moim wakacyjnym mieszkaniu (Dobrota, Czarnogóra).

Komentarze

  1. Zdzisiu,
    po prostu superaśny ten top:)
    prosty w pracy a efektowny.
    A z tymi firaneczkami- faktycznie, jak dla Ciebie zawieszone:)
    Pozdrawiam chłodno z naszego Śląska:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Top iście wakacyjny.
    Firanki cudne.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Top nie tylko po-urlopowy:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. super top,dopełnienie spódniczki::)firana też cudna ,jakby specjalnie dla ciebie zawiezona,pozdrawiam :::)

    OdpowiedzUsuń
  5. na mnie za mały:), ale fajniutki!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczniutki! i kolorek super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ wakacjami u Ciebie zapachniało! Piękny topik, mam nadzieję,że pogoda pozwoli go użyć!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty