Kardigan z bufiastymi rękawami - Venezia (opis)

 Sweter jest krótki i nie ma zapięcia - można spiąć ewentualnie szpilą do szali albo broszką.

 Ma bufiaste rękawy złapane wąskim mankietem, obniżoną linię ramion i dekolt w szpic.

Zrobiłam go z połączenia dwój włóczek: Air Drops (kolor 52) oraz fantazyjna Venezia Stenli (kolor 131, bułgarska włóczka, kupiona u dziergaweczki.pl ) - wyszło mi po 250 g z każdej, na rozmiar S/M.

Druty nr 7 (szybko się dzierga!) 

Kardigan zrobiłam od dołu, w częściach i zszyłam na koniec. Plisy wykończeniowe przodów robione razem z przodami - przedłużone i zszyte z tyłu na karku.

Największa ozdobą - oprócz włóczki są szerokie, bufiaste rękawy.

Jeśli interesuje kogoś wzór to napisałam dla dwóch rozmiarów: S/M (na zdjęciach)  i L/XL - będzie bardziej albo mniej luźny.

Wymiary (w nawiasach ten większy): długość: 53 (55) cm, szerokość – 56 (66) cm

długość rękawa od dekoltu -72 (74) cm, od pachy – 47 cm. Obwód rękawa w najszerszym miejscu (bufki) – 48 (51) cm

Wzór kosztuje 20 zł (plik PDF, załączyłam filmiki pomocnicze dotyczące szycia)

I można go kupić przez Zrzutkę:

zrzutka.pl/bre82h/award/enm8fd

 albo na priv czyli kontakt przez fb albo na maila (tu w lewej kolumnie) - podam nr konta albo blik. Albo PayPal :)




Komentarze

Popularne posty