Bluzka wakacyjna - Dziurawka

 Wróciłam właśnie z urlopu, na którym w różnych ładnych miejscach dziergałam sobie powoli letnią bluzkę :)

Wzór - mocno ażurowa sieć, włóczka -> Cewka Na Melanżu Na plaży 😀 (Kamart, ok. 1000m) połączona z kordonkiem bawełnianym Maxi (taki na serwetki, 200g) bo potrzebowałam coś relaksującego na urlop, a nie dłubania z cienizny! Druty nr 4.

Jak widać  - na plaży też było robione! :D

Bluzka jest luźna i przewiewna. Dziergana od dołu w częściach. Rękawy na okrągło - ale też od dołu. Nie ma podkroju pach, rękawy to prosta "rura" ;) Jest lekki podkrój dekoltu. Zrobiłam też skośne ramiona rzędami skróconymi, ale nie jestem przekonana czy potrzebnie... Nie poprawiam w swojej - ale w opisie wykonania podaję też wersję bez skosów, czyli łatwiejszą!
Bo jest też opis wykonania, właśnie rozpisałam :)

Jeden rozmiar - taki bardziej czy mniej oversize, w mojej ocenie od S-ki do L-ki. Szerokość 60 cm, długość 61 cm.

Cena wzoru - 18 zł 

Można kupić przez Zrzutkę->zrzutka.pl/bre82h/award/a2xavf, albo kontakt na priv 

(e-mail albo wiadomość na Fb).

Plik Pdf. zawiera opis, schemat, linki do filmików pomocniczych i podpowiedź-ściągę jak przeliczyć na cieńszą włóczkę (np. sama KamaROLKA) - bo może ktoś, w przeciwieństwie do mnie, lubi cienkie :)


A! Kieszonki jeszcze w niej zrobiłam :) 



Coś pod spód trzeba założyć bo prześwituje (sportowy top np.) - ale za to, w zależności od tego co pod spodem za każdym razem wygląda trochę inaczej.


Komentarze

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty