Top z ażurowym tyłem - opis

 Ten top robiłam już rok temu, ale ponieważ mam teraz więcej czasu zmobilizowałam się do zrobienia do niego opisu wykonania. Jeśli więc ktoś przygotowuje się już do lata - to zapraszam! :)

Przerabiany jest od dołu, na okrągło do wysokości pachy – następnie rozdzielamy na tył i przód. Do zszycia pozostają nam więc tylko ramiona ;)  Z tyłu jest cały ażurowy, z przodu tylko przy dekolcie. Dół wykończony szydełkiem (żeby się nie podwijał). 

Zrobiłam go z włóczki Bomull-Lin Dropsa (len z bawełną) na drutach nr 4,5. Robi się więc całkiem szybko, a z racji naturalnego składu top jest przewiewny i super na gorące dni. Wiem bo nosiłam go latem! :)  Na rozmiar M potrzeba 20 dag (L - ok. 25 dag).

 

Wzór rozpisałam dla dwóch rozmiarów M (to mój) i L. I taki opis kosztuje 17 zł. 

Wymiary (mierzone na płasko):  długość 52 (55) cm, szerokość - 47 (54) cm.

Można zapłacić Blikiem albo przelewem - w tym celu proszę o maila (adres: robotkizdzichy[at]vp.pl) albo wiadomość prywatną na Fb.  

 Można przez PayPal: paypal.me/tojazdzid - + e-mail i hasło "Top - ażurowy tył" w wiadomości. 

 Maile wysyłam ręcznie (plik Pdf.) - może się zdarzyć że wpadnie do Spamu, jeśli ktoś wpłacił i nie dostał to proszę sprawdzić - jeśli i tam nie ma to dać mi znać!

Kupić/otrzymać plik można też przez wsparcie  ➡️ https://zrzutka.pl/bre82h/award/ez75tr

Ten ostatni sposób powinien zadziałać automatycznie - czyli po wpłacie z automatu przychodzi mail z opisem. Ponieważ to jest dla mnie nowość dajcie znać jakby coś nie zadziałało! :)

 


Komentarze

Popularne posty