Summer Tweed

 Czyli ogłaszam już nawet nie wiosnę - a lato :D

Włóczka nazywa się Summer Tweed Degrade - Concept by Katia i jest to bawełna z dodatkiem konopii. Fajnie się robi, efektownie wygląda. Konopii nie czuć moim zdaniem, ale nadaje taki trochę rustykalny wygląd. Na taki sweter - większe L (bo męskie, ale to oczywiście nie ma znaczenia może poza długością swetra i rękawów) wyszło mi 60 dag włóczki. Druty nr 3,5 - niestety, liczyłam na 4 przynajmniej ale ja przerabiam luźno.
Sweter robiony od góry, w całości na okrągło. To reglan - ale z szerokim pasem oddzielającym rękawy od przodu (i tyłu).

Wzór (przerabiany na okrągło): 1 okr. same prawe, 1 okr. 1 p./1 l. Prosty, ale fajnie dodaje struktury.

Sweter, jak już napisałam, dla mężczyzny - więc trochę na mnie za duży :)


Tyle zostało mi włóczki! Te granatowe resztki to z rękawów - na każdy rękaw 1 prawie cały motek. Ponieważ w każdym motku kolory powtarzają się tylko raz - jeśli rękawy mają być takie same to każdy trzeba zacząć z nowego motka.

Co sobie zapozowałam - to moje! A sweter zrobiony na zamówienie :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty