Kardigan - wzór swetra

Rozpisałam wzór na kardigan - rozmiary: L i XL

Na zdjęciu prezentuję rozmiar L - a normalnie noszę takie większe M, więc dla M-ki też będzie akceptowalny :) Fason jest luźny ale nie bardzo obszerny.

Wzór dżersej prawy - więc łatwy, jednak jest tu parę rozwiązań trudniejszych, które starałam się opisać w miarę zrozumiale. Plik zawiera też linki do kilku filmików z instrukcjami co trudniejszych momentów :)

Włóczka - Cotton-Merino Katia (105m/50g) – 70 - 75 dag lub każda inna włóczka która da próbkę:

16 o. i 24 rz. = 10 x 10 cm

Ja robiłam na drutach 4,5 - ale przerabiam luźno, więc niewykluczone że ktoś będzie potrzebować grubsze druty.

Sweter robiony jest od dołu, w częściach i zszywany. Ma niżej wszyte rękawy na opuszczonym (skośnym) ramieniu. Wpuszczane kieszenie i podwójną plisę zapięcia.

Wzór swetra (plik Pdf) kosztuje 20 zł.

Można zapłacić Blikiem, albo przelewem na konto - w tym celu proszę o maila 
(adres: robotkizdzichy[at]vp.pl) albo wiadomość prywatną na Fb.  

 Można przez PayPal: paypal.me/tojazdzid - + e-mail i hasło "kardigan - wzór" w wiadomości. 

Kupić można też przez  ➡️ buycoffee.to/robotkizdzichy - trzeba tylko wybrać "inną kwotę" wsparcia (20 zł) oraz napisać w wiadomości hasło "kardigan" 🙂  Koniecznie - nie zapomnieć!

 Maile wysyłam ręcznie - może się zdarzyć że wpadnie do Spamu, jeśli ktoś wpłacił i nie dostał to proszę sprawdzić - jeśli i tam nie ma to dać mi znać!


I na koniec - jeśli ktoś bardzo nie lubi zszywać, to da się taki sweter zrobić w jednej części :) 

Po prostu nabieramy oczka od razu na tył i przody (pomijamy tylko 4 o. brzegowe które teraz znalazły by się w środku) - robimy do wysokości pachy i dopiero teraz rozdzielamy na tył i przody - tu już trzeba :) I zszywamy tylko na ramionach. A oczka na rękawy nabieramy z otworów na pachy - czytamy opis rękawa od końca i tam gdzie napisałam żeby dodawać - odejmujemy.

Ja nie lubię mieć na drutach 120 cm dzianiny, dlatego wolę zszywać. Ale - co kto woli! :-)

-------------------

Znalazłam bardzo fajny filmik jak zrobić dziurki w takiej plisie bez dołączania nowej nitki w środku: https://www.instagram.com/reel/C4r4erJIm2K/?igsh=MTBkOGs2bnAwcmJzcg==

Przy następnym swetrze zastosuję!

 


 

Komentarze

Popularne posty