Golfik-szyjogrzej z opaską

 Po dużym swetrze - coś małego!

Golfik Cable Cowl (wzór Anne Ventzel, można kupić na stronie autorki) + opaska (wzór mój 😉). 

Włóczka - Tweed Delight Hobbii (85% wełny) mięciutka i ciepła. Wyszły 3 motki  (czyli 150g), druty nr 5 i 4,5.

 

Być może opaska nie jest najlepszym pomysłem na śnieżycę - chyba że mamy kurtkę z kapturem! 😁 Wtedy jest idealna, bo mnie np. pod kapturem zawiewa w uszy 😊

Golfik zaczęłam robić od góry, od golfu, na okrągło - i to jest odwrotnie niż w opisie, ale tak jest logiczniej wg mnie :-) - a potem tam gdzie na schemacie jest odejmowanie oczek - ja dodawałam. Oczka zarówno na golf jak i na opaskę nabrałam metoda włoską. Opaska też robiona na okrągło.

I ten komplecik jest na sprzedaż - zapraszam na Etsy
albo poprzez prywatną wiadomość (mail, wiadomość na Fb) :-)

 

Komentarze

  1. Bardzo praktyczny zestaw.
    Mnie też się wydaje, że logiczniejsze jest rozpoczęcie pracy "od góry", czyli od golfu😆

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty