Nordstrand nr 3

 numer 3 bo robiłam już dwa swetry wg tego wzoru - z czego jeden, jak widać, dla siebie :)

Wzór pochodzi ze strony Filcolany i tym razem zrobiłam go w odwrotnym układzie kolorów, bo ciemny wzór na jasnym tle. Opis wykonania tego swetra jest dostępny za darmo w kilku językach. Nie ma po polsku, ale pokusiłam się kiedyś na napisanie "tłumaczenia" 😊


Włóczka Nepal Drops i tym razem to rozmiar M. 
Na taki mniejszy trochę wyszło mi 10 motków beżowej i 2 ciemno-szarej. Druty nr 4,5.
 
Ściągacze rękawów zakończyłam "metodą włoską" czyli igłą - tubular bind off. Żeby zakończyć tak dół to jednak nie mam cierpliwości, ale rękawy są na widoku a to ładnie wygląda, więc się zmobilizowałam! 😊 
 
Sweterek zrobiony na zamówienie i już jest u nowej właścicielki.


Komentarze

Popularne posty