Komplet z merynosa

 I znowu szarości :-) Jeszcze jeden komplet z golfikiem - tym razem z merynosa.

Włóczka - Morbidone Rial Filati, razem ok. 20 dag w dwóch odcieniach szarości. Druty nr 4,5 i 4 (na ściągacze).

Staram się wyrabiać posiadane zapasy włóczki, ale słabo mi idzie bo właśnie zamówiłam kolejne... ;-)

Golfik robiłam od góry, na okrągło, a po zakończeniu dodawania na ramiona - osobno jeszcze przód i tył. Taki typ karczku nazywa się "saddle shoulder" i na stronie garnstudio.com są swetry w ten sposób robione, można się posiłkować opisem. Ja opisu nie mam - robiłam na czuja :)
Czapka z żakardem - prosty, też robiony "z głowy". Oczka nabrałam metodą włoską, a potem dwukolorowy ściągacz, czyli oczko prawe jednym kolorem a lewe - drugim.

Komplecik jest do wzięcia (można też rozdzielić, jeśli komuś pasuje tylko golfik albo tylko czapka) 

-> na Etsy

albo można pisać na maila czy w priv na Fb - podam cenę.






Komentarze

  1. Ciekawie robiony golfik, komplet uroczy
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za ostatnie inspiracje na golfiki - szyjogrzeje! Muszę sobie coś takiego zmajstrować :) Fajne te odcienie szarości - gdyby nie niebieska, dżinsowa kurteczka, to zdjęcia wyglądałyby na czarno-biale ;) Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty