Sweterek dziecięcy z Daisy

 Sweterek dziecięcy zrobiony różnymi wzorami strukturalnymi.

Włóczkę Daisy Drops kupiłam celem przetestowania - bo to nowość. 

100% merino (nie superwash). W dotyku mięciutka, wg mnie niegryząca absolutnie 110m/50g. Ładna! 🙂 

Na sweterek dziecięcy na wzrost ok. 110 - 116 cm wyszło mi 6 motków po 50g czyli 30 dag. Kolor 'migdał' nr 13. Robiłam na drutach 3,5 - ale ja w ogóle przerabiam luźno i zazwyczaj muszę brać cieńsze druty. 

Robiłam go od dołu na okrągło. Do pachy oczywiście, bo potem trzeba rozdzielić żeby dało się wszyć rękawy. Rękawy też na okrągło, od dołu. Oczka na ściągacze rękawów nabrałam metodą włoską. Nie ma podkroju pachy, rękawy zakończone są prosto. Wykończenie dekoltu - podwójna plisa. Tutaj już jest podkrój.
Nie mam opisu wykonania i nie będzie - wzorowałam się na zdjęciu swetra Storm Sweater Junior (link do oryginału na końcu) ale ja nie potrzebuję opisu do takiego swetra, robiłam już podobne dawno temu, przed erą internetu... 😉 Przypomniałam sobie po prostu. A wzory strukturalne łatwo zrobić ze zdjęcia bo to kombinacja prawych i lewych oczek 😊 
Chociaż zazwyczaj nie blokuję (nie moczę) swetrów po zrobieniu ten wyprałam, bo chciałam zobaczyć jak zachowuje się włóczka.
No więc tak wygląda po praniu, jeszcze lekko wilgotny ale nie mogłam się doczekać żeby pomierzyć :)
Lekko się naciągnął, jak to merino, ale wg mnie akceptowalnie - bo o 2 cm na długość (z 42 cm na 44 cm). Rękawy też na długość o ok. 3 cm. Na szerokość wcale. Włóczka lekko farbuje w praniu, ale i tak wymaga prania ręcznego więc można prać osobno.

A sweterek jest do wzięcia:-)
Na ok. 110 - 116 cm wzrostu. 
Wymiary - mierzone na płasko: Szerokość 38 cm, 
długość - 44 cm
rękaw - 39 cm (obniżone ramię)
Cena 260 zł (wiadomość na priv). 
 
Jest też w jesiennej ofercie-> sklepiku na Etsy.

Komentarze

Popularne posty