Telja

 Z wełny islandzkiej Lettlopi, z żakardowym karczkiem,

 - dziergany na okrągło, od góry. 

Wzór nazywa się Telja i można go kupić na Raverly. Ja zrobiłam oczywiście trochę po swojemu 🙂 Żakard przerabia się z 3 kolorów i to jest trudniejsze niż z dwóch... 😉 ale do opanowania! Trzeba sobie tylko ustalić sekwencję przekładania nitek i się tego trzymać - wtedy nawet nie plącze się wszystko ze wszystkim 😊

Wyszło mi 9 motków (45 dag) niebieskich, 2 białe i trochę zielonego. Druty nr 4 i 3,5 (ściągacze).
Poniżej detal - oczka na plisę nabrałam metoda włoską, której jestem fanem od jakiegoś czasu 🙂 uważam że piękne wygląda na dekoltach właśnie. Filmik z instrukcją, którą kiedyś nagrałam przy okazji czapki:
 



Komentarze

  1. Sweter rewelacyjny, żakardy nie dla mnie ,pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty