Torebka Paris

 Szydełkowa torebka z bawełny Paris Drops w kolorze 'morska zieleń' (nr 62). 

 Wyszło mi na nią 20 dag (4 motki) bawełny, szydełko nr 4,5.

Torebka ma gotowe, kupne uszy z eko skóry, w środku wykończona jest podszewką z grubszej bawełny. Ma 1 kieszonkę i zapinana jest na zatrzaski. Wymiary - ok. 36 x 36 cm, sporo się w niej zmieści 😉



Dla szydełkujących mam opis wykonania - bo nie jest trudna. Robimy najpierw 2 kwadraty na przód i tył. Poniżej schemat kwadratu - tam są tylko słupki i oczka łańcuszka, a zaczynamy oczywiście od środka - 5 o. łańcuszka zamykamy w kółeczko.  


Następnie dookoła 3 boków jednego kwadratu robimy półsłupkami (z narzutem) boki i spód torebki - już nie dodajemy żadnych oczek na rogach i przerobiłam tak 10 rzędów.

Obok na zdjęciu strzałkami zaznaczyłam kierunek przerabiania.

Teraz łączymy to z drugim kwadratem - półsłupkami (już bez narzutu) przerabiając razem przez oczka boków i drugiego kwadratu.

Na koniec na górze torebki robimy 5 okrążeń półsłupków (z narzutem).

Te wszystkie wymiary są oczywiście orientacyjne, bo można sobie zrobić torebkę o innym rozmiarze.

Doszywamy uszy - ja kupiłam gotowe w pasmanterii internetowej.


Podszewka. Ponieważ ja nie jestem wielką krawcową, szyję intuicyjnie - jak muszę ;-) więc nie będę szczegółowo objaśniać. 

Wymiary zmierzyłam na gotowej torebce, uszyłam jedną kieszonkę do środka i przyszyłam do torebki ręcznie. Oczywiście lewą stroną podszewki do lewej strony torebki :-)

 

Jako zapięcie przyszyłam dwie duże zatrzaski. No i moja metka do ozdoby! 

Opis daję gratis, ale nie obrażę się za symboliczną wpłatę na kawkę  😘 ☕ -> buycoffee.to/ robotkizdzichy




Komentarze

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty