W kolorze petrol

 Jestem mocno opóźniona z publikacją na blogu bo to jest komplet który skończyłam pod koniec roku... Mało casu, kruca bomba!😁

Komplet rękawiczki i czapka w kolorze petrol. 

Włóczka - Merino Extra Fine i Kid Silk Dropsa przerabiane razem. Przerabiałam na okrągło, na drutach z żyłką. Druty 4,5.

Na dole czapki jest rząd małych rombów - reszta ściągaczem 2/2 . Na rękawiczkach powtórzyłam ten motyw ale już na całej długości z wierzchu dłoni.


Czapka jest wywijana - ale można też nosić niepodwiniętą, tylko wtedy odwracamy ją na drugą stronę żeby romby były na prawej :-) Czapka jest dwustronna.

Lubię ten kolor - jak się przyjrzałam swojej garderobie to okazuje się że sporo rzeczy mam w kolorze petrol :-) Ale ten komplet akurat jest nie dla mnie - zrobiony na zamówienie.


Komentarze

  1. Świetny komplet. Piękny wzór na rękawiczkach a czapka nietypowa bo dwustronna czyli pomysłowa :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty