Reglanowy

 Po czapkach i kominach - jest i sweter! 😊 Reglanowy, z warkoczykami na rękawach.

Włóczka - Brushed Alpaka Silk Dropsa, podwójna nitka, trochę ponad 8 motków 

- druty nr 5,5 i 4,5 na ściągacze.

Robiłam od góry, na okrągło. Dekolt dosyć duży wykończyłam na koniec I-cordem. Na rękawach są po dwa symetryczne warkoczyki z 4 o. każdy. 

I to tyle - opisu wykonania nie będzie bo go nie mam, wzór własny na podstawie sugestii klientki :) Bo sweter zrobiłam na zamówienie.


No i w związku z dzisiejszym dniem - tradycyjne zdjęcie w mikołajowej czapie! Życzę Wam dużo fajnych prezentów - najlepiej robótkowych oczywiście - dla tych które dziergają, a rękodzieło dla pozostałych 😊 Ja osobiście polecam swój sklepik ma się rozumieć 😘

 https://www.etsy.com/pl/shop/zdzid


Komentarze

Popularne posty