MARTA z dekoltem w serek - niebieska

 czyli inna wersja kolorystyczna sweterka który robiłam miesiąc temu.

Tym razem wzięłam dwa odcienie niebieskiego (cały czas to Kid Silk Dropsa). I tak samo jak na poprzedni wyszło po 3 motki z każdego koloru, czyli 6 x 25g, podwójna nitka, druty nr 5,5.

Tutaj -> KLIK są obszerne wyjaśnienia i podpowiedzi dotyczące wykonania, a także link do oryginalnego opisu na Ravelry, nie będę więc się rozpisywać od nowa. 

Wersja fioletowa którą zrobiłam miesiąc temu jest moja, a ten był do kupienia - ale już się sprzedał... :-) Można zamówić!

Rozmiar M-L, rękawy 3/4


Podobają mi się w zasadzie oba kolory - ale jednak pozostanę przy fiolecie :-)




Komentarze

  1. Milusie te 'Marty' i takie do wszystkiego pasowne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty