Szydełkowa bluzka z kapturem

Zrobiona szydełkiem, wzorem takiej ażurowej drabinki.

Włóczka: Drops ❤️You7 - 25 dag, szydełko nr 3,5. 

Jest na tyle przeźroczysta że coś pod spód trzeba założyć, ale na lato się przyda! No i ma kaptur :-) 

Wzór to podwójne słupki przedzielone oczkiem łańcuszka, a w drugim rzędzie - półsłupek przedzielony o. łańcuszka.

Rękawki kimonowe, robione razem z korpusem, a całość szydełkowana na okrągło od dołu.


Na kaptur zrobiłam najpierw mały podkrój dekoltu z przodu. Następnie zaczęłam przerabiać kaptur dookoła całego dekoltu zaczynając od środka przodu. Zwykły prostokąt, który na koniec połączyłam na górze szydełkiem.

Rozmiar wg mnie to S/M - i jest na sprzedaż.   ->Tu KLIK

 


Komentarze

  1. Świetna ❤️ a kolor to już w ogóle super

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm, uświadomiłam sobie, że nigdy nie robiłam niczego z kapturem... Trzebaby przemyśleć jak to na drutach usupłać żeby ładnie na plecach leżało a w razie potrzeby funkcję spełniało i spróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty