Komplet z rękawiczkami

 Rękawice z jednym palcem - bo tylko takie dziergam. Nie mam cierpliwości do wyrabiania tych cienkich paluszków, w dodatku na okrągło! ;-)

Włóczka - Nepal Drops w kolorze ochra, na całość 3 motki czyli ok. 150g. Druty 4,5 na czapkę i 4 na rękawice.

Robione na okrągło. na drutach z żyłką. Przeplatany wzór warkoczowy "z głowy" czyli z niczego ;-) 

 

 



 Kajecik z zamówieniami powoli się zapełnia, przybywa pudeł z motkami w różnych kolorach i gatunkach - to znak że jesień zagościła na dobre a i zima niedługo! 

 


a takie piękne zdjęcia zrobiła dla mnie Kinga  - KB artphoto :-)

Komentarze

  1. "Wzór z głowy" - kurczę, jak ja bym chciała taką głowę mieć! Żeby tak celtycką plecionkę myk, myk, "z niczego" wydziergać ;))) I bardzo ogrzewczy kolor :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny komplet, zainspirowałaś mnie. Córka prosi o takie rękawiczki, ale ja nigdy nie zrobiłam żadnych, tylko swetry - muszę w internecie poszukać wzoru.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty