Sweter z tęczowymi rękawami

 Pomysł na ten sweter miałam już wiosną - wtedy też powstały tęczowe rękawy z resztki włóczki Shiva Katia. A teraz dorobiłam do nich korpus swetra z ciemno szarej Merino Extra Fine Dropsa.

Rękawy zrobiłam ściągaczem 2/2 a na korpus wymyśliłam sobie zygzaki z prawych i lewych oczek. Wydawały mi się łatwe ale przy ciemno szarej włóczce pomyliłam się przy nich nie raz! Do tego wymyśliłam sobie półokrągły, dłuższy tył i skośne ramiona (rzędy skrócone). Ale z efektu finalnego jestem zadowolona. Może odrobinę mógł być dłuższy... bo zawsze coś można zrobić inaczej! ;-) Ale taki już zostanie, nie będę poprawiać :-)





Komentarze

  1. Ale fajne zestawienie wyszło z tymi rękawami! Bardzo mi się podoba! Muszę kiedyś ten pomysł "podkraść" ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny pomysł i świetne wykonanie . Dzięki reliefowemu wzorowi korpus swetra nie jest nudny, a bardzo na czasie rękawy to dodatkowy smaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweter swietny, czesto mieszam kolorowe wloczki ,ale nie wpadlam na pomysl polaczenia teczy z szarosciami.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty