Recykling sukienki z bawełny

Miałam bawełnianą sukienkę którą kiedyś bardzo lubiłam, ale trochę się już zestarzała ;-) Postanowiłam ją reanimować z pomocą szydełka. To na zdjęciu obok to karczek do tejże sukienki zrobiony z bawełny Muskat Drops - wyszło 3 motki i troszkę, szydełko nr 4.


Od sukienki odcięłam górę, obszyłam na maszynie i przyszyłam (już ręcznie) taki koronkowy karczek.


I tak to wygląda na człowieku - na szybko bo dzisiaj pogoda nie nadaje się na sesję w takiej sukience ;-)


a jakby ktoś chciał schemat wzoru ażurowego - to TU. Powtórzyłam motyw 10x, wzór sam się rozszerza w trakcie roboty.

Komentarze

  1. Sukienka bardzo ładna i oryginalna, świetnie się prezentuje na Tobie. Bardzo lubię takie projekty - dajemy drugie życie ubraniom, no i są jedyne na świecie. Ja kupuję ubrania w taniej odzieży i przerabiam, mam też sukienki mojej mamy sprzed 40 lat z wełny, jedwabiu i po drobnym liftingu mogę je nosić.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty