Getry dla Haneczki

 Getry (długie, na nogi) dla dziewczynki. Mnie pasują na ręce :-))

Zrobione z włóczki Shiva Katia w tęczowym kolorze, wyszło na nie (45 cm długości) ok. 130g. Druty nr 4.

Wzór - ściągacz 2p./2l. - robiłam na okrągło na drutach z żyłką od góry do dołu. Na górze są szersze.

Robiłam początkowo na krótkich drutach (40 cm) , potem gdy nawet czterdziestki były za długie, na drutach z dłuższą żyłką stosując podwójną pętelkę "magic loop". 

Nie jest to zbyt wygodne dzierganie ale nadal wygodniejsze (wg mnie) niż 4 druty skarpetkowe :-)

Fajne by były takie rękawy do swetra w jednym kolorze - powiedzmy grafitowy... Pomyślę nad tym!

Komentarze

  1. Piekne ,jak zazdroszcze talentu,ja cos tam probuje dziergac ,efekty rozne,ale takie getry musze sprobowac zrobic dla wnusi mojej

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty