Sweter z reniferem.


Dzięki amerykańskim filmom o Świętach swetry z zabawnymi reniferami cieszą się niezmienną popularnością 😉 W tym roku u mnie taki! 

Włóczka Relax (5F) ok.70 dag, druty nr 4,5. To jest sweter męski, rozmiar XL.

Wzór renifera znalazłam na Pintereście - i nie był to schemat stricte dziewiarski, raczej chyba do wyszywania :-) Nie była to więc najłatwiejsza robota bo każdą większa płaszczyznę robiłam z osobnego motka, bywało że w jednym momencie robiłam z 6 różnych kłębków...

Tył jest całkiem gładki, dżersejem. Rękawy wszywane klasycznie, z główką.Na dole rękawów, po ściągaczu zrobiłam jeszcze mały wzorek białą włóczką, żeby trochę ożywić.

Za chwilę Święta - ale zostało mi jeszcze do zrobienia pół swetra i czapka. Powinnam zdążyć! :-)




Komentarze

  1. Mega piękny, ładnie w nim wyglądasz, Zdzidka Mikolajka .

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowity. Dużo pracy ale warto. Roman będzie zadowolony.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty