Sweterek i butki dla niemowlaka

Prezent wręczony to mogę i ja pokazać :-) Sweterek i butki dla niedawno urodzonej małej panienki.

Włóczka Cotton Merino Dropsa - ok.15 dag w kolorze ecru oraz lawendy, druty nr 3,5

Sweterek zrobiłam w jednym kawałku, razem z rękawami - od dołu tyłu poprzez rękawy aż do przodów. Na koniec zszyłam spód rękawków oraz boki i obrobiłam fioletową pliską.

Klucz wiolinowy na przodzie nie jest przypadkowy - mama jest muzykiem :-)





Buciki też zrobiłam w jednym kawałku i zszyłam z tyłu i na spodzie. Jeśli ktoś potrzebuje opis wykonania takich butków to już kiedyś podawałam, wystarczy w wyszukiwarce wpisać "butki".

Mam obiecane zdjęcie na modelce - ale panienka musi troszkę urosnąć ;-)

 

 

No na koniec "backstage" - kot musi być na zdjęciu!

Komentarze

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty