Co tam u mnie na warsztacie

Witam po przerwie - spowodowanej częściowo moim urlopem, a częściowo tym że jakoś ostatnio nie było mi po drodze z dzierganiem ;-) Za to przeczytałam na urlopie 4 książki! :-)
Już jednak wracam! Znalazłam sobie na Pintereście letnie inspiracje i zdążyłam już nawet zamówić stosowne włóczki :-)
A tutaj moje inspiracje (zdjęcia pochodzą z pinterest.com).
Katia Linen - widać na co, a na sukienkę też Katii - New Cancun. To bawełna pół na pół z akrylem,
i od sukienki właśnie zaczęłam.

Mam już zrobioną górę - wzór trochę inny niż na zdjęciu z inspiracji, ale taki mi się spodobał.

No to trzymajcie kciuki żeby wyszło tak jak sobie to wyobrażam!
PS.
Robiłam porządki w pudłach z włóczka i mam do sprzedania różne bawełniane resztki, jeśli ktoś ma ochotę to zapraszam na Facebooka - tam podałam informacje i ceny poszczególnych pakietów. Przy większej ilości można zaproponować swoją cenę - porozmawiamy ;-)


Komentarze

  1. Ciekawe kreacje, bluzka super ale sukienka nie na moją figurę, czekam na efekt końcowy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty