Letnia sukienka szydełkowa

Ażurowa, szydełkowa sukienka z bawełny - Rio (Lammy).

Na sukienkę o długości 87 cm wyszło mi 45 dag włóczki, szydełko nr 3,5.
Robiłam na podstawie zdjęcia, nie mam wzoru ani opisu. W podobnej sukni występowała Jennifer Aniston w jakimś filmie, nie wiem czy to nie serial "Przyjaciele" ;-) i chyba stąd jej popularność, bo widziałam w internecie już kilka podobnych.
Wzór to 4 potrójne słupki (3 razy nawijane) wkłute w jedno oczko, ominąć 3 o. pop. rzędu + 3 (albo 1 na dole spódnicy) rzędy półsłupków. Całość powtarzamy.

Z przodu głęboki dekolt i sznurowanie. Cała sukienka jest dosyć ażurowa więc chyba raczej na plażę - ale można coś pod spód założyć ;-)

Kiedyś przecież wyjdziemy z domu - będzie lato, ciepło i wakacyjnie :-)
Czego sobie i wam życzę!

A tak wygląda z tyłu.

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Owszem, robiłam taką już w 2013r. - ale to oczywiście nie jest ta sama sukienka 😉 Myślę że nie wszyscy sięgają tak daleko do archiwum bloga więc dla niektórych to jest nowość 😊

      Usuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty