Piórkowy ecru

Zrobiłam sobie sweterek tzw. "piórkowy" - czyli z cienkiej włóczki ale na grubszych drutach, taki leciutki i przejrzysty. Nie zdecydowałam się jednak na cieniutki moher - aż tak cienka nitka to zdecydowanie nie dla mnie, a na Brushed Alpaca Silk (Drops) w kolorze ecru.
Na taki luźny sweterek rozmiar M wyszły mi 4 motki (25g), czyli sweterek waży 100g. Druty nr 6 i 4 na ściągacze rękawów.

No... i w aktualnej sytuacji mogę sobie w nim pochodzić z kuchni do pokoju 😕 Dobrze że w zasadzie dla mnie większą przyjemnością jest samo dzierganie 😉

 Sweter ma na dole ściągacz pojedynczy, a przy dekolcie małe pęknięcie i okrągły dekolt wykończony wzorem francuskim. Plus wiązanie (łańcuszek z podwójnej nitki) z koralikami i chwościkami.
Reszta swetra - dżersej prawy. Nie ma podkroju pachy, ramiona lekko na skos wymodelowane rzędami skróconymi.
Na bokach krótkie pęknięcia.
 

Komentarze

  1. Świetny sweterek, kolor i wzór super. Pozdrawiam dziewiarkowo

    OdpowiedzUsuń
  2. U Ciebie jak zwykle perfekcyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze przyjdzie czas, że będziesz mogła pochwalić się tym pięknym sweterkiem w plenerze, czego Tobie i wszystkim nam życzę.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty