Dywanik szydełkowy

Kupiłam kiedyś na próbę włóczkę - Home Decor (Kartopu) (200g/120m) 70% bawełny. Z wyglądu jak gruba sznurówka ale bardziej miękka niż sznurek bawełniany.

Miał być z tego pled na drutach - niestety wychodziło zbyt sztywne. Zmieniłam więc druty na szydełko i powstał dywanik
Na taki okrągły dywanik o średnicy 65 cm, zrobiony słupkami, wyszło mi 2,5 motka czyli 50 dag. Szydełko nr 10.

Z jednego motka wychodzi kółko o średnicy 39 cm, słupkami.
 Jeszcze zbliżenie "nitki" bo jest ciekawa - taka rureczka z rdzeniem, przez to jest fajna, miękka.
Gotowy dywanik też jest miękki w dotyku - miło na nim stanąć gołą stopą :-)
Motki są duże - 200g
 Dywanik przeznaczony jest do łazienki - ale ponieważ nową, wyremontowaną łazienkę będę miała dopiero za miesiąc, tymczasem znalazłam dla niego inne zastosowanie! 😁
Kiedyś kładło się serwetki na fotel żeby się oparcie nie brudziło - pasuje, co nie? ;-)

Komentarze

  1. Świetny pomysł. Wykonanie piękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pasuje 👍😁
    Dziękuję Ci za informacje dotyczące wydajności.
    Bardzo przydatne i na czasie!
    Bo podobna robótka przede mną 💪

    OdpowiedzUsuń
  3. Dywanik jak dywanik, ale jaki piękny sweter!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty