Krasnolud ;-)

 Bardzo długa czapa z dużym pomponem - pomarańczowy Krasnolud :-)
Zrobiłam ją na zamówienie ale jest całkiem zabawna - jakbym miała tak ze 20 lat mniej to bym nosiła!

Włóczka Nepal Drops - niecałe 4 motki (jakieś 17 dag) w kolorze rudo-pomarańczowym.
Prawie cały jeden motek wychodzi na taki duży pompon (!) Druty nr 4,5.
Czapkę robiłam na okrągło. Na dole jest pas francuzem, a dalej gładki dżersej. Czapa ma 80 cm długości + pompon.Od ok. 19 cm wysokości odejmowałam oczka na zwężenie czapki. Bardzo powoli - po 2 oczka co 3 okrążenia, potem co 4 i co 5. Na koniec zostało mi 12 o. które ściągnęłam nitką. na końcu przyszyłam pompon.

Jest na sprzedaż -> KLIK.


Komentarze

  1. Cudowna czapka, a jaki kolor - boski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Powrót do przeszłości - czapka wrocławskiej Pomarańczowej Alternatywy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna. Kiedyś wnukowi zrobiłam ale nie tak długa.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty