Żakardowy z alpaki.

Sweter z żakardowym okrągłym karczkiem wykonany z Alpaki (Drops).
Przerabiałam podwójną nitką na drutach nr 4 i wyszło mi 8 motków ciemno szarej, 2 motki brązowe (orzechowe ne koloru 2020) i 2 motki jasny beż.
Wzór znalazłam na Raverly - jest do kupienia - ale przerabiałam oczywiście po swojemu ;-)

Przede wszystkim chciałam ten żakardowy karczek trochę obniżyć, tak żeby był na ramionach a nie pod szyją. Przerabiałam od dołu w częściach (a nie jak oryginał od góry) i dopiero od pach przełożyłam wszystko na druty z żyłką i przerabiałam w okrążeniach.

No i dodałam jeszcze jeden kolor - co nie wiem czy było dobrą decyzją... bo jednak bardziej podoba mi się teraz wersja dwukolorowa 😋 W związku z tym nie wiem co począć z tym swetrem.
 
Dekolt wykończyłam podwójną plisą ściągaczową.

Sweter jest dłuższy z tyłu i ma po bokach pęknięcia.




Oryginał z Raverly nazywa się Dreyma i można go zobaczyć TU.
Ja opisu nie mam bo lubię robić po swojemu a schemat wzoru do wrobienia znalazłam na Pintereście, co zaoszczędziło mi pracy przy odrysowywaniu ze zdjęcia :-)

-------------------
Jednak wystawiam go na sprzedaż -> KLIK,
dla siebie być może zrobię dwukolorowy. Zobaczy się! :-)



Komentarze

  1. Podziwiam umiejętność przekucia inspiracji na coś własnego. Umiejętności i efekt końcowy też oczywiście podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzory żakardowe ( ten akurat islandzki) są cudowne. Sama posiadam jeden z nich :-). Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny sweter w sam raz na zbliżającą się zimę.Super kolorki, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty