Kardigan z kieszeniami


Granatowy kardigan z połączonych włóczek Drops - Nord i Camelia (już nie produkują, wełna). Wyszło łącznie ok. 60 dag, druty nr 5 i 4,5.

Sweter ma wpuszczane kieszenie, rękawy wszyte z główką i ozdobne, wąskie warkoczyki przy zapięciu.

Warkoczyki są z 3 oczek, a jak je zrobić bez użycia drutu pomocniczego pokazałam tu:  KLIK
 Ma również wysoką stójkę i zapinanie na kontrastowe guziki - chciałam go trochę ożywić ;-)
A poza tym - sama klasyka :-) Ciepły, więc już raczej na jesień.

Komentarze

  1. Świetny! Fason, kolor i wykonanie. Chyba sobie sprawię podobny... Kopiowanie dozwolone? Własnie się zastanawiałam kiedy wrzucisz coś nowego , no i proszę , jest, Pozdrawiam . Lidia

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny. Chetnie wykonalabym podoby, jednak wykoczenie pachy tzn. wszywanie rekawa - to nie moja bajka niestety. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda przepięknie!
    Ja właśnie kupiłam sobie włóczki https://welnabawelna.pl/wloczka-jak. Myślisz, że takie nadadzą się na sweter?
    Dopiero zaczynam moją przygodę ze swetrami i sporo muszę się jeszcze nauczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadać to sie pewnie nadadzą ale sweterek będzie cieniutki, dużo cieńszy niż mój - proponowane druty 1,5 - 3,25 mm, a ja robiłam na 5 mm

      Usuń
  4. Świetny sweterek :))) Czy ta wysoka stójka jest zrobiona oddzielnie i doszyta , czy oczka nabrane wokół szyi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczka nabrałam z podkroju dekoltu, wokół szyi.

      Usuń
  5. Jest rewelacyjny,idealna główka r ękawa,mnie tak nie wychodzi.Cóż, co mistrzyni to mistrzyni.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty