Szydełkowa siatka

- to jest robótka z cyklu "mam i ja" :-) bardzo ostatnio popularna, widzę podobne na różnych blogach.
Swoją zrobiłam z bawełny Rio (Lammy) 125m/50g bo taką akurat miałam, szydełko nr 3. Wg wzoru opisanego na garnstudio.com -> https://www.garnstudio.com/pattern.php?id=9108&cid=5
Z tym że moja jest z cieńszej włóczki i mniejsza niż oryginał - i dobrze, bo po zapakowaniu wystarczająco się naciąga! Dodatkowo zaczęłam od pełnego kwadratu ze słupków a dopiero potem przeszłam na łuki z łańcuszka. Chciałam żeby siatka miała dno, takie niedziurawe - nie wiem czy to potrzebne, ale taki miałam pomysł ;-)
No i skończyłam robić kwadrat jak bok miał ok. 63 cm (a nie 74 jak w opisie).


Na siatkę wyszło mi ok. 130 g bawełny (tyle też waży pusta, to jest o połowę mniej niż proponuje Drops). Myślę że to nie będzie ostatnia :-)

Jest całkiem fajna - może nie na jakieś bardzo duże zakupy, bo naciąga się mocno ale na takie średnie już jak najbardziej. Rączki mają długość pozwalającą na noszenie siaty na ramieniu.

Na zdjęciu poniżej zapakowana "na wycieczkę" - kosmetyczka, gazetka, butelka wody i krem do opalania. Na taką okazję też się sprawdzi.




Komentarze

  1. Superowa siatka, bardzo eko,

    OdpowiedzUsuń
  2. Te siatki zyskuja coraz wieksza popularnosc 😉 Osobiscie takze rozwazam wybor wzoru z tej strony, tylko ze ja za swoja zabieram sie od dluzszego czasu....i jakos nie po drodze mi z szydelkiem

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna siatka , może też robić za torebkę.Już od zeszłego roku podobają mi się tego typu, ale szydełkiem nie bardzo umiem robić,szkoda . . .Pozdrawiam i podziwiam tempo prac👏

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty