Z motywem drzewa.

Sweter z kolorze curry - podejście drugie :-)
Tym razem zmieniłam koncepcję dosyć radykalnie: zrezygnowałam z szarej nitki, zrezygnowałam z reglanu (bo jednak nie lubię tego kroju) i zamiast warkoczy zrobiłam motyw drzewa, listki i gałązki. I tak - to jest to o co mi chodziło!

Włóczka - Nepal (ochra) i Brushed Alpaca Silk (curry) Dropsa przerabiane razem, druty nr 7. Wyszło mi odpowiednio 12 i 6 motków.


Motyw drzewa na swetrze widziałam w necie ale ten konkretny wzór jest mój, autorski - wymyślałam go w trakcie dziergania, nie ma więc żadnego schematu, nie wiem też czy udało by mi się go powtórzyć dokładnie jeszcze raz.

Z przodu nie ma drzewa - są tylko delikatne gałązki i listki. A na rękawach plecionka - powtórzenie "pnia" drzewa.
Zapinany miał być na duże zatrzaski ale ostatecznie zdecydowałam się na drewniane kołeczki - tylko 3 u góry.

Myślę że pobiłam swój rekord w szybkości wykonania swetra - 4 dni! 😀 a jest dosyć długi - ok. 85 cm. No ale druty były grube, a najwięcej frajdy sprawiło mi wymyślenie wzoru drzewa - robiłam bo chciałam się przekonać jak wyjdzie :-)
 I jeszcze z w zbliżeniu, na manekinie.


Komentarze

  1. Mistrzyni, to jest piękne no i 4 dni, szacun.

    OdpowiedzUsuń
  2. A można go kupić? Choć myślę, że będzie drogi....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego nie, bo zrobiłam go dla siebie i nie oddam ;-) Można zamówić podobny (bo identyczne drzewo mi pewnie nie wyjdzie). Tani nie będzie - sama wełna kosztowała 200 zł :)

      Usuń
  3. Masz rację - rozpinane zdecydowanie lepsze są o prostym kroju niż raglany. Ach, piękny jest!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny! Niezmiennie zadziwia mnie tempo Pani pracy. Wielki Brat jest pod wrażeniem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. a czy można kupić wzór. jestem średnio zaawansowana - chyba, i sama nie wymyślę a chciałam siostrze w prezencie zrobić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie można, bo wzoru rozpisanego nie ma. Robiłam wg swouch wymiarów a motyw drzewa wymyślałam na bieżąco, w trakcie dziergania.

      Usuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty