Kamizelka Air

Witam poświątecznie spod choinki! ;-)
Kamizelkę z Air Dropsa dziergałam przez Święta - ale ponieważ dla siebie to nie praca a przyjemność, czyż nie?...

Skusiłam się na ciemnozielony kolor - Forest Green Air Drops (jeszcze w promocji!). Na szeroką dosyć kamizelę z golfem wyszło mi 5 motków, druty nr 5 i 4,5.
Kamizelka jest od dołu gładka (dżersej prawy) a od wysokości biustu zrobiłam wzór reliefowy. Pachy proste, bez podkroju, wykończone ściągaczową plisą. Na ramionach lekki skos za pomocą rzędów skróconych. No i szeroki dosyć golf.

 Aha - tył jest trochę dłuższy i na bokach zostawiłam małe rozcięcia.


Komentarze

  1. Wlasnie poddalas mi pomysl na kamizelke dla mnie, szukalam czegos innego niz zwyklak
    rozpinany z przodu i jest...
    Ps. Bardzo lubie Twoj blog za to, ze bezpretensjonalnie dzielisz sie z nami swoimi pracami. Dziekuje bardzo i prosze o kontynuacje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo twarzowa kamizela. Robiłam z Air czapkę i to naprawde fajna włóczka. No i szybko widać efekty pracy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty