Czapki z błyskiem


W ostatni dzień roku mam do pokazania czapki z błyszczącą nitką - takie na imprezę Sylwestrową w plenerze np. :-)

Zrobiłam je łącząc 3 nitki - Air Alpaca, Nord i Dorę Sim. Ta ostatnia ma dodatek metalicznej połyskującej nitki.
Powstał ładny melanż, czapki są mięciutkie i grube. Robiłam na drutach nr 8 i 7 (ściągacze).
Do tego pompony ze sztucznego futerka - różowy jest gotowy, kupiony w pasmanterii, a szary zrobiłam sama z futerka 'z metra'.

Tu na zbliżeniu widać tą błyszczącą nitkę.

Kiedyś, na moich urodzinach obdarowałam wszystkich uczestników czapkami własnego wyrobu - a urodziny mam zimą i obchodzę zazwyczaj w górach. No i zostałam ostatnio podpuszczona przez córę że to jest taka tradycja przecież!...
i tym sposobem siedzę teraz i wymyślam nowe czapki - mam jeszcze ze 3 tygodnie 😁 trudniej będzie z męskimi bo jakoś mało pomysłów mam ;-)

Komentarze

  1. Fajne czapy.Czapek nigdy za dużo.Też mam dużo chętnych na moje wyroby czapkowo-szalikowe. Tylko,że ja nie jestem taka szybka.Będą musieli poczekać.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty