Świąteczny sweter 2018


W okolicy Świąt jak zawsze u mnie - sweter z reniferkami i norweskimi gwiazdkami :-)

Tym razem z Big Merino Dropsa - 11 motków (x50g) czerwonej, 2 ecru i 1/2 beżu (rozmiar M/L meski). Druty nr 5 i 4,5 (ściągacze).

Opisu szczegółowego wykonania nie będzie bo robię taki sweter co roku ;) TU można zobaczyć poprzednie wersje. Przy Antracytowym jest link do opisu wykonania.
Wzorki do wrabiania staram się zmieniać choć trochę za każdym razem, żeby nie robić dwóch identycznych. W większości pochodzą ze strony Dropsa, ale są też inne znalezione w internecie (na Pintereście dobrze się szuka np.)

Sweter kończyłam w samochodzie w ostatni weekend, po drodze na wycieczkę do Wrocławia i Drezna. Pojechałam wprowadzić się w świąteczny nastrój! 😀




Z tyłu swetra jest mniej wzorków - bo tylko na dole, po ściągaczu i u góry przy dekolcie.




Komentarze

  1. Az mi sie zachcialo takiego swetra! Pomarzyc sobie mozna, ale nawet jakbym sie spiela, to i tak nie zdaze tej zimy wydlubac, wiec... musze chyba poszukac wzoru z kurczakami, do Wielkanocy moze bym zdazyla :))))
    Ladne swetry robisz, zawsze ogladam, nie komentuje, bo musialabym wpisywac ciagle, ze mi sie bardzo podoba, a to nudne. No to od czasu do czasu cos tu skrobne...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te sweterki. Podziwiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty