Maxi komin

W zeszłym roku zrobiłam ->Maxi Czapę, teraz do kompletu, na życzenie kupującej dorobiłam komin.

Na komin wyszło dokładnie 1 motek (250g!) Alpine Maxi (YarnArt) w kolorze ciemno popielatym, druty nr 15.
Robiłam na okrągło, na drutach z żyłką - nabrałam 38 o. i włóczka skończyła mi się po 32 okrążeniach (zostawiłam oczywiście końcówkę potrzebną do zakończenia oczek).
Komin ma ok. 72 cm obwodu i 32 cm wysokości.

A wzór - co chyba widać, ale ponieważ zdarzają się pytania - francuski prawy. A francuski prawy w okrążeniach to jedno okrążenie oczka prawe i jedno okrążenie oczka lewe.
Robi się błyskawicznie - bo druty grube, chociaż może nie najlżej ;-)

 Doszły do mnie już wszystkie zamówione ostatnio włóczki - więc mam co robić przez najbliższe tygodnie... :-)
Ten zaznaczony strzałką to właśnie "moteczek" Alpine Maxi" 😀

Komentarze

  1. Świetny komplet! Szkoda, że nie Twój, bo bardzo Ci w nim do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest norma że zawsze najładniejsze zdjęcie wychodzi mi w rzeczach robionych na zamówienie - a potem dla siebie zazwyczaj nie chce mi się tego powtórzyć :-)

      Usuń
  2. Jezeli mozesz to bede wdzieczna jak podpowiesz gdzie kupujesz wloczki odpisz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W prawej kolumnie bloga są linki do moich ulubionych pasmanterii internetowych, a do tej konkretnej użytej tutaj prowadzi nawet link pod nazwą włóczki.

      Usuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty