Bomberka szara


Sweter - bomberka z grubej, szarej Highland 10 (Lammy).Wyszło równo kilogram, druty nr 10 i 12.
Wiosną robiłam już taką -> malinową - a ta jest nieco krótsza no i szara ;-)
Korpus zrobiony francuzem na drutach nr 10, rękaw robiony wzorem malin (bąbli) okazał się za sztywny na 10 więc zrobiłam na grubszych drutach - 12. dzięki temu rękawy są też szersze.

Plisy i i dół zwykłym ściągaczem 1p./1l. - sweter nie ma zapięcia.

Rozmiar na moje oko - 36 do 40 (ja noszę 38), długość 58 cm szerokość mierzona na płasko - 56 cm.
Jest do sprzedania! - KLIK :)

Tą zrobiłam z ciekawości jaka to wełna, ale w tym roku czekają mnie jeszcze dwie bomberki w różnych kolorach, na zamówienie ;-)



Komentarze

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty