Komin w owieczki


Jak zobaczyłam ten schemat w necie to od razu wiedziałam że gdzieś te owieczki muszę wrobić! :-)
Skorzystałam z promocji Dropsa na Big Merino i przy okazji zamawiania wełny na sweter dorzuciłam 3 motki na komin.

Potrzeba 1 motek oliwkowy i 2 niebieskie (6 - niezapominajka) + resztka czarnej i ecru. Druty nr 5.

Komin ma ok. 62 cm w obwodzie i 34 cm wysokości - czyli taki nieduży, ale za to ciepły!
Robiłam na okrągło na drutach z żyłką.

Po założeniu komina owieczek prawie nie widać - ale to akurat dobrze, nie musimy się wszystkim chwalić że kochamy owieczki... 😁
Ważne że są i grzeją!


Z podobnymi owieczkami tylko na szarym tle w grudniu zrobiłam czapkę - jest na sprzedaż cały czas :-) KLIK (czapka)

A tu proszę schemat - można sobie zrobić, bo ten nie jest na sprzedaż, ma już właścicielkę :)

Na moim raport wzoru powtarza się 6x - czyli to daje 96 o.

Na obu brzegach komina jest ściągacz-nieściągacz: 1 okrążenie - o. prawe, 2 okrążenie - 2o.p./2o. l. Powtarzamy te dwa okrążenia.

Komentarze

  1. Trafiłam przypadkowo na Pani bloga i te Pani prace są cudne! Nie moge sie napatrzeć jaki ma Pani talent. Te profesjonalne zdjęcia. Cudo :)
    A owieczki mega urocze, chyba zrobię siostrzenicom takie kominy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też ten wzór zauroczył :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Komin jest śliczny. Wzór w owieczki jest urzekający.

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne :) i super alternatywa do wszechogarniającego różu :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty