Cereza


"Cereza" to po hiszpańsku wiśnia - taki kolor ma włóczka Malabrigo Rios z której zrobiony jest ten sweterek (druty nr 4,5 i 4). Były z nim problemy ale udało się wreszcie dokończyć :-)
Wzór i opis wykonania swetra można kupić na Raverly - nazywa się Mailin, ale ja nie robiłam wg wzoru tylko tradycyjnie po swojemu ;-)

W oryginale sweterek robiony jest od góry, w całości na okrągło - a ja zrobiłam go od dołu i w częściach 😀 Nie przekonam się do robienia swetrów na okrągło - nie lubię i już!

Tak więc mamy tu reglanowe rękawy i wzór ażurowy na środku przodu. I tylko ten przód zrobiłam do góry nogami - czyli zaczęłam od dekoltu a skończyłam na dolnym ściągaczu. Inaczej nie wychodził mi ażurowy wzór.

Na koniec wszystkie części pozszywałam i dorobiłam plisę wykończeniową dekoltu. Można się przyjrzeć - prawie nie widać miejsca zszycia boków, ani tego że przód robiony jest odwrotnie.
 
Włóczka jest przepiękna - nie mogę się na nią napatrzyć! Ma soczysty ciemno-czerwony kolor z bordowymi wybarwieniami, co sprawia że dzianina jest niejednolita. Miękka i niegryząca, ręcznie farbowana - trzeba uważać na partie z różnymi numerami farbowania bo kolor może się różnić. Ja miałam szczęście :-)

Komentarze

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty