Foto - zabawa!

Dziergacie czasem w różnych dziwnych miejscach poza domem? Ja często! 😁 Robótka jeździ ze mną pociągiem, autobusem i samolotem. Zabieram ją na urlopy, wycieczki i do kolejki do lekarza - zawsze przecież znajdzie się trochę czasu do zagospodarowania, który można wykorzystać twórczo ;-) A przy okazji rozpropagować trochę nasze hobby. W czerwcu jest nawet oficjalny Światowy Dzień Dziergania w Miejscach Publicznych :-) - jestem zazwyczaj wtedy na wakacjach więc na zloty nie jeżdżę, ale propaguję czynnie!

I chciałam zaproponować zabawę - z nagrodami!
Pochwalcie się proszę zdjęciami jak dziergacie/szydełkujecie w jakimś nietypowym miejscu albo dziwnych okolicznościach.
Ponieważ w komentarzach się nie da, proszę przesłać mi zdjęcia na maila: szydelkotuitam@vp.pl - zrobię z nich specjalny album żeby mogli je zobaczyć wszyscy (na zdjęciu nie musi być twarzy, jeśli nie chcecie się pokazywać).
Autorki/autorzy najciekawszych zdjęć dostaną nagrody - książki o tematyce szydełkowej od Wydawnictwa RM które omówiłam wcześniej -> TU opis.

Mam do rozdania po 3 egzemplarze z każdego z trzech tytułów na zdjęciu.
Zabawa trwa od dzisiaj do 15 marca (czyli przez 10 dni). Jeśli zależy wam na konkretnej książce to w mailu można napisać jaką książkę chce się wygrać (jeden uczestnik konkursu = jedna książka).
Po zakończeniu zabawy będzie oczywiście ogłoszenie wyników a wybrane osoby poproszę o adres pocztowy.

Będzie mi miło jak udostępnicie informację o zabawie na swoich blogach albo na Facebooku :-)
Zapraszam do zabawy! :-))
___________________________________________________
a w tym linku znajdziecie album z przesłanymi zdjęciami :-)

Komentarze

  1. Zdjęcia nie mam, ale ostatnio na SOR. Bolała mnie nóżka, ale druty bez problemu działały :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł☺
    Uprzytomniłaś mi, że nie mam ani jednej foty z robótką!
    Ale moje najdziwniejsze miejsce i czas, to w kościele podczas rekolekcji 😉😀 (w czasach szkolnych).
    Jako usprawiedliwienie dodam, że podczas dziergania wyostrza mi się słuch i analityczne myślenie ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł. Też dziergam w różnych miejscach niestety foty nie posiadam. Miłej zabawy życzę wszystkim dziergaczkom.

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę się zmobilizować drogie panie bo jest jeszcze trochę czasu do końca konkursu - a aparat każdy prawie ma w telefonie! Co to więc za problem pstryknąć fotkę? :) Przecież to nie musi być zdjęcie z wakacji pod palmą!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Troszkę chora jestem i nie wrzuciłam na bloga wiadomości o zabawie.Ale w ostatniej chwili wysłałam zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Komentarz będzie widoczny na stronie gdy go przeczytam :-) (włączone moderowanie komentarzy)

Popularne posty